.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نشست صمیمی رئیس جمهور با اصحاب رسانه/ رئیسی: امروز دسته‌بندی رسانه‌ها بر اساس امیدآفرینی و یاس‌آفرینی است/ راهبرد دشمن بزرگنمایی ضعف‌ها و ترویج «نمی‌توانید» و «نمی‌شود»ها است +تصاویر(خبر)
(ادامه)
در تمرین روز گذشته پرسپولیس چهار بازیکن از آکادمی در ورزشگاه کاظمی حضور داشتند. جزئیات حضور یک آقازاده در پرسپولیس | پدر این پسر برای پرسپولیس دردسرساز است!
در تمرین روز گذشته پرسپولیس چهار بازیکن از آکادمی در ورزشگاه کاظمی حضور داشتند.(ادامه)
رئیس جمعیت هلال احمر از تلاش ایران برای ارسال محموله امدادی و برپایی بیمارستان سیار جهت کمک به مصدومان غزه خبر داد. تلاش هلال احمر ایران برای برپایی بیمارستان سیار در مرز مصر با غزه
رئیس جمعیت هلال احمر از تلاش ایران برای ارسال محموله امدادی و برپایی بیمارستان سیار جهت کمک به مصدومان غزه خبر داد.(ادامه)
ارتش سوریه شامگاه پنجشنبه مواضع تروریست‌ها در حومه‌های حماه و ادلب را هدف حملات سنگین موشکی و توپخانه‌ای قرار داد. مواضع تروریست‌ها در حماه و ادلب زیر آتش سنگین ارتش سوریه
ارتش سوریه شامگاه پنجشنبه مواضع تروریست‌ها در حومه‌های حماه و ادلب را هدف حملات سنگین موشکی و توپخانه‌ای قرار داد.(ادامه)
به گفته مسئولان صنعت بیمه، برای اربعین امسال سه بسته پیشنهادی بیمه‌ای پیش روی زائران وجود دارد که حداقل هزینه بیمه ۳۵ هزار تومان در نظر گرفته شده است. ۳ بسته پیشنهادی بیمه‌ای پیش روی زائران اربعین
به گفته مسئولان صنعت بیمه، برای اربعین امسال سه بسته پیشنهادی بیمه‌ای پیش روی زائران وجود دارد که حداقل هزینه بیمه ۳۵ هزار تومان در نظر گرفته شده است.(ادامه)
اختتامیه سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار با حضور برخی مسئولین و خانواده شهدا در سینما فلسطین برگزار شد. عمار به ایستگاه پایانی رسید
اختتامیه سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار با حضور برخی مسئولین و خانواده شهدا در سینما فلسطین برگزار شد.(ادامه)
 با حکم رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی، رضا لحمیان به عنوان سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی مازندران منصوب شد. سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی مازندران منصوب شد
با حکم رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی، رضا لحمیان به عنوان سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی مازندران منصوب شد.(ادامه)
۵ مدال رنگارنگ،ره آورد مازندرانی‌ها از پیکار‌های آسیایی کاراته
کاراته کا‌های مازندرانی در پیکار‌های آسیایی موفق به کسب ۵ مدال رنگارنگ شدند.(ادامه)
مدال آوری دختران مازندرانی در مسابقات وزنه‌برداری المپیاد استعداد‌های برتر
دختران مازندرانی در مسابقات وزنه‌برداری سومین المپیاد استعداد‌های برتر ورزش کشور یک مدال طلا و یک نقره کسب کردند.(ادامه)
برگزاری نشست‌های قصه گویی در مازندران
سلسله نشست‌های قصه گویی روایت مهدوی در مدارس مازندران برگزار شد.(ادامه)
جعبه سیاه نساجی همه اطلاعات را به ساپینتو داد
علی شیخ الاسلامی آنالیزور تیم استقلال، فصل گذشته تا مقطعی (که با ساکت الهامی به مشکل برنخورده بود) آنالیزور باشگاه نساجی مازندران بود و از این حیث زیر و بم کارهای تاکتیکی و برنامه های فردی بازیکنان این تیم را به طور دقیق در اختیار دارد.(ادامه)
یادی از شخصیت‌های حوزوی که سال ۱۴۰۰ به دیدار حق شتافتند
در سال ۱۴۰۰ چهره‌هایی از حوزه و روحانیت به دیار ابدی سفر کردند که هر کدام منشأ خدمات علمی، اجتماعی و فرهنگی بودند، در میان ایشان بزرگانی از مراجع چون حضرات آیات صافی گلپایگانی و علوی گرگانی و دانشمندان و عارفانی چون علامه حسن‌زاده آملی بودند.(ادامه)
شمال نیوز : عضو هیات رئیسه مجلس، به تشریح شرایط اقتصادی کشور در مقطع آغاز بکار دولت سیزدهم پرداخت و گفت: دولت روحانی حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان در چهار ماه اول سال از بانک مرکزی استقراض کرده است سلیمی: ۲۵ هزار نیروی مازاد با توصیه در خودروسازی‌ها جمع شده‌اند
شمال نیوز : عضو هیات رئیسه مجلس، به تشریح شرایط اقتصادی کشور در مقطع آغاز بکار دولت سیزدهم پرداخت و گفت: دولت روحانی حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان در چهار ماه اول سال از بانک مرکزی استقراض کرده است(ادامه)
شمار مشاغل در کشور کمتر از هزار رشته است/ وضعیت خوب آموزش عالی
رئیس دانشگاه علمی کاربردی مازندران با بیان اینکه در دنیا بیش از سه هزار شغل وجود دارد، گفت: رشته های شغلی در کشور ما زیر هزار مورد است.(ادامه)
اطلاعیه دوم احمدی نژاد در واکنش به ادعای فائزه هاشمی
دفتر احمدی‌نژاد طی اطّلاعیه‌ای در خصوص اظهارات خانم فائزه هاشمی رفسنجانی توضیحات تکمیلی‌ را اعلام کرد.(ادامه)
مشاور سابق رسانه‌ای محمود احمدی‌نژاد تاکید می‌کند که نقش سیاسی و اعتقادی احمدی‌نژاد به زیان جامعۀ ایران است. احمدی نژاد از حمله آمریکا به ایران استقبال می کند/ او خودش را «ولیّ خدا» و «یلتسین ایران» می‌داند/ بقایی گفت جمهوری اسلامی تا انتخابات ۱۴۰۰ سقوط می کند
مشاور سابق رسانه‌ای محمود احمدی‌نژاد تاکید می‌کند که نقش سیاسی و اعتقادی احمدی‌نژاد به زیان جامعۀ ایران است. (ادامه)
وزرایی که دوره وزارت خود را به پایان نرساندند
روزنامه شرق: درست است که هر آمدنی را رفتی است، اما برخی زودتر از زمان مشخص‌شده از مسیر بازمی‌مانند. سیاست‌ورزی به سبک ایرانی نیز باعث شده این رفتن‌ها با شتاب بیشتری سراغ وزرای کابینه‌های دولت بیاید.(ادامه)
شنیده‌ها حاکی از آن است که «سعید‌ خطیب‌زاده» معاون دفتر مطالعات وزارت امور خارجه قرار است به جای سید عباس موسوی عهده‌دار سخنگویی و ریاست مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه شود. چه کسی سخنگوی جدید وزارت خارجه می‌شود؟
شنیده‌ها حاکی از آن است که «سعید‌ خطیب‌زاده» معاون دفتر مطالعات وزارت امور خارجه قرار است به جای سید عباس موسوی عهده‌دار سخنگویی و ریاست مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه شود.(ادامه)
داماد فراری وزیر سابق کجا پنهان شده است؟
بر اساس آنچه که در جلسه‌های دادگاه پرونده پتروشیمی درباره علی اشرف ریاحی مطرح شده، حضور او در داخل یا خارج از کشور هنوز مشخص نیست. (ادامه)
داماد نعمت‌زاده از دادگاه متواری شد
علی اشرف ریاحی که داماد محمدرضا نعمت‌زاده، وزیر صنعت دولت یازدهم و یکی از متهمان پرونده فساد ۶.۶ میلیارد یورویی پتروشیمی است، متواری شده است.(ادامه)
یکی دیگر از پنج برادر هم پست رسمی خود را ترک کرد. انگار برادران لاریجانی کم کم در حال رفتن به حاشیه سیاست ایران هستند. پسران آیت‌الله هاشم آملی که روزگاری در هر گوشه‌ای از کشور نامی از آنها به چشم می‌خورد، اندک اندک پست‌های خود را ترک می‌کنند. ولی آیا این به معنای پایان لاریجانی‌ها در جمهوری اسلامی است؟ پایان لاریجانی ها؟ | از یکشنبه سیاهِ برادرِ حاشیه‌ساز تا نامه خشنِ برادرِ قاضی‌القضات | برادرِ سیاستمدار ۱۴۰۰ می‌آید؟
یکی دیگر از پنج برادر هم پست رسمی خود را ترک کرد. انگار برادران لاریجانی کم کم در حال رفتن به حاشیه سیاست ایران هستند. پسران آیت‌الله هاشم آملی که روزگاری در هر گوشه‌ای از کشور نامی از آنها به چشم می‌خورد، اندک اندک پست‌های خود را ترک می‌کنند. ولی آیا این به معنای پایان لاریجانی‌ها در جمهوری اسلامی است؟(ادامه)
«آقای احمدی نژاد به هیچ وجه با اصولگرایان ائتلاف نخواهد کرد و به عنوان یک جریان مستقل به انتخابات وارد خواهد شد و به شدت هم علیه اصولگرایان تبلیغ خواهد کرد و هم علیه اصلاح طلبان و میانه روها. احمدی نژاد و جریان او تلاش خواهد کرد از موج نارضایتی عمیق و گسترده‌ای که نسبت به دو طیف اصلی اصلاح طلب و اصولگرا وجود دارد، حداکثر بهره برداری را انجام دهند و هیچ بعید نیست که هیات رئیسه مجلس آینده از اعضای این جریان باشد.» صادق زیباکلام: احمدی‌نژاد می‌آید
«آقای احمدی نژاد به هیچ وجه با اصولگرایان ائتلاف نخواهد کرد و به عنوان یک جریان مستقل به انتخابات وارد خواهد شد و به شدت هم علیه اصولگرایان تبلیغ خواهد کرد و هم علیه اصلاح طلبان و میانه روها. احمدی نژاد و جریان او تلاش خواهد کرد از موج نارضایتی عمیق و گسترده‌ای که نسبت به دو طیف اصلی اصلاح طلب و اصولگرا وجود دارد، حداکثر بهره برداری را انجام دهند و هیچ بعید نیست که هیات رئیسه مجلس آینده از اعضای این جریان باشد.»(ادامه)
در لیست مردمی پویش گام دومی دعوت جوانان انقلابی، نام افرادی مانند احمد وحیدی (سرلیست)، وحید جلیلی، علی باقری، مهدی محمدی، حسین آبنیکی، فواد ایزدی، یاسر جبرائیلی، محمدصادق کوشکی و محمدهادی زاهدی به چشم می‌خورد.

احمدی‌نژاد با چه نیرو‌هایی به میدان می‌آید؟/ پشت پرده مانور جدید محمود احمدی نژاد
در لیست مردمی پویش گام دومی دعوت جوانان انقلابی، نام افرادی مانند احمد وحیدی (سرلیست)، وحید جلیلی، علی باقری، مهدی محمدی، حسین آبنیکی، فواد ایزدی، یاسر جبرائیلی، محمدصادق کوشکی و محمدهادی زاهدی به چشم می‌خورد. (ادامه)
قبول نکردم و گفتم می‌ترسم باشم و خدای نکرده تصمیمی در جهت آنجا بگیرم. حذف کردم. بحث خانمم که گفتید، اگر نمی‌پرسیدید شاید بهتر بود، چون نمی‌خواهم تعریف از خودمان کنیم. مأموریتی به ما داده شد، حالا اجازه دهید جزئیات را نگویم. برای اینکه دختر‌های ما آواره شهر‌های دیگر نشوند مخصوصا در تهران که خدای ناکرده دچار فساد نشوند، چند تا غیرانتفاعی دخترانه زده شد. احمدی‌نژاد تصمیم گرفته بود فیلم جنجالی را پخش کند
قبول نکردم و گفتم می‌ترسم باشم و خدای نکرده تصمیمی در جهت آنجا بگیرم. حذف کردم. بحث خانمم که گفتید، اگر نمی‌پرسیدید شاید بهتر بود، چون نمی‌خواهم تعریف از خودمان کنیم. مأموریتی به ما داده شد، حالا اجازه دهید جزئیات را نگویم. برای اینکه دختر‌های ما آواره شهر‌های دیگر نشوند مخصوصا در تهران که خدای ناکرده دچار فساد نشوند، چند تا غیرانتفاعی دخترانه زده شد.(ادامه)
توضیحات متهم ردیف اول پرونده پتروشیمی در رابطه با نحوه مشارکت با مرجان شیخ الاسلامی
(ادامه)
با شدت گرفتن مقابله دستگاه قضایی با مفاسد اقتصادی، رسیدگی به پرونده موسوم به فساد در پتروشیمی در دستور کار قرار گرفت که چند جلسه از محاکمه متهمان این پرونده تاکنون برگزار شده و در این میان یک نام بیشتر از سایرین خبرساز شده است؛ «مرجان شیخ‌الاسلامی آل‌آقا.» آن‌چه مرجان شیخ‌الاسلامی درباره اتهاماتش مدعی شد
با شدت گرفتن مقابله دستگاه قضایی با مفاسد اقتصادی، رسیدگی به پرونده موسوم به فساد در پتروشیمی در دستور کار قرار گرفت که چند جلسه از محاکمه متهمان این پرونده تاکنون برگزار شده و در این میان یک نام بیشتر از سایرین خبرساز شده است؛ «مرجان شیخ‌الاسلامی آل‌آقا.»(ادامه)
آخرین دلخوشی بابک زنجانی هم از دست رفت!
مطرح شدن اعداد ارقامی درباره اختلاس مرجان شیخ الاسلامی که با عبور از بابک زنجانی، رکورد میزان اختلاس در کشور را به نام خود ثبت کرد، سوژه کارتونی از طراوت نیکی در «نیش خط» شد. (ادامه)
شمال نیوز : رسانه‌های اصولگرا و اصلاح‌طلب از یک‌سو تلاش کردند جناح خود را از شیخ‌الاسلامی مبرا کنند و از سوی دیگر سعی کردند او را به جناح مقابل منتسب کنند. رسانه‌های اصلاح‌طلب مدعی شدند مرجان شیخ الاسلامی در انتخابات مجلس ششم بدون نظر جبهه مشارکت و برای فریب دادن مردم از پوستر مشارکت استفاده کرده، ولی در هیچ شهرستانی کاندیدای مشارکت نبود..... مرجان شیخ‌الاسلامی اصولگرا بود یا اصلاح‌طلب؟
شمال نیوز : رسانه‌های اصولگرا و اصلاح‌طلب از یک‌سو تلاش کردند جناح خود را از شیخ‌الاسلامی مبرا کنند و از سوی دیگر سعی کردند او را به جناح مقابل منتسب کنند. رسانه‌های اصلاح‌طلب مدعی شدند مرجان شیخ الاسلامی در انتخابات مجلس ششم بدون نظر جبهه مشارکت و برای فریب دادن مردم از پوستر مشارکت استفاده کرده، ولی در هیچ شهرستانی کاندیدای مشارکت نبود.....(ادامه)
دادستان تهران : اختلاس ۶ میلیارد دلاری در پرونده پتروشیمی کذب است
(ادامه)
شمال نیوز : در پی انتشار خبر تحلیلی « اما و اگرهای یک همایش پرهزینه دانشگاه پیام نور مازندران + چند نکته! » در شمال نیوز ، دکتر محمود شیخ الاسلامی رئیس دانشگاه پیام نور مازندران با ارسال جوابیه ای خواستار انتشار آن شد ..... جوابیه دانشگاه پیام نور مازندران به خبر مندرج در شمال نیوز
شمال نیوز : در پی انتشار خبر تحلیلی « اما و اگرهای یک همایش پرهزینه دانشگاه پیام نور مازندران + چند نکته! » در شمال نیوز ، دکتر محمود شیخ الاسلامی رئیس دانشگاه پیام نور مازندران با ارسال جوابیه ای خواستار انتشار آن شد .....(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 13 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.